Verwarm de oven voor op 230°C.
Klop de eieren samen met de suiker en het vanille extract tot een zeer luchtige ruban, dit duurt minstens 15 minuten.
Meng de bloem samen met de maizena en zeef deze boven de kom. Spatel dit voorzichtig onder het mengsel.
Smelt de boter en spatel deze ook voorzichtig onder het mengsel.
Neem een bakplaat en bekleed deze met bakpapier. Stort hierop het beslag en strijk met een paletmes het geheel glad.
Zet de plaat in de oven en bak in ca 7 tot 10 minuten gaar. Als je licht met je vinger op de biscuit duwt en hij veert terug, dan is de biscuit gaar.
Neem ondertussen een theedoek en maak deze nat, wring hem zeer goed uit en leg aan de kant. Neem de plaat uit de oven en leg de natte theedoek op de biscuit. Leg hierop een andere bakplaat en draai het geheel om. Neem beide bakplaten weg maar laat de natte theedoek zitten.
Haal voorzichtig het bakpapier van de biscuit. Rol nu de biscuit op met de theedoek erbij. Je krijgt dus een grote rol en ziet enkel nog de theedoek. Laat de biscuit zo afkoelen. Als je hem straks terug rolt en de theedoek verwijderd zul je zien dat je hem na het vullen weer perfect kunt oprollen.